Tres jutges de la nova promoció són de la Comunitat Valenciana
Els magistrats rebran els despatxos aquest dimarts, en un acte que presidirà Felip VI.
La Comunitat Valenciana comptarà amb tres jutges de la nova promoció, que han rebut els despatxos en un acte solemne aquest dimarts a Madrid, presidit per Felip VI.
Segons el Consell General del Poder Judicial, 63 jutges integren la 68a promoció de l'Escola Judicial, de les quals 40 són dones. Catalunya i Andalusia són les dues comunitats autònomes a on aniran destinats més membres de la promoció, ja que cadascuna disposarà d'un total de setze nous jutges. La segueixen Madrid, amb nou; Castella i Lleó, amb quatre; i Galícia i la Comunitat Valenciana, amb tres cadascuna.
De la totalitat dels membres de la nova promoció, 23 començaran a exercir la jurisdicció com a titulars de jutjats de primera instància i instrucció, i els 40 restants quedaran a la disposició del president del tribunal superior de justícia a on vagen destinats, per la inexistència en aquest moment de places vacants de titulars d'òrgans judicials.
Més llegit
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
L'incendi de Tuéjar, a mercé del vent després de cremar 880 hectàrees en un perímetre de 18 km
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
El juí a l'excúpula de Bancaixa per un forat de 750 milions per inversions a Mèxic comença amb la conformitat de diversos acusats