Tres detinguts a Benidorm amb quinze quilos d’heroïna en una maleta durant un control policial
Els arrestats anaven en un taxi per la zona anglesa de la ciutat i el jutge ha decretat l'ingrés en presó
La Policia Nacional ha detingut a Benidorm tres hòmens, de 50 i 62 anys, acusats d’un delicte de tràfic de drogues, després d'interceptar-los en un control policial mentre transportaven prop de quinze quilos d’heroïna amagats en una maleta.
Els fets van ocórrer durant un control rutinari en una de les vies de circulació de la coneguda com a zona anglesa de la localitat, on agents del Grup Operatiu de Resposta de la comissaria de Benidorm van detectar un taxi amb tres passatgers que, segons la policia, mostraven una actitud nerviosa i feien moviments estranys com si intentaren ocultar alguna cosa.
Davant de la situació, els agents van ordenar aturar-se el vehicle per a identificar els ocupants i fer-los un escorcoll de seguretat. Durant la intervenció, un dels hòmens va eixir corrent per a intentar fugir, però els policies el van interceptar immediatament.
Portaven huit telèfons i diners en diferents divises
Inspeccionant l’equipatge que transportaven, els agents van localitzar en una de les maletes diversos paquets precintats que contenien heroïna, motiu pel qual van detindre els tres ocupants del taxi.
Entre les pertinences dels detinguts, la Policia Nacional va intervindre huit telèfons mòbils d’alta gamma, una llibreta amb anotacions i diners en diferents divises: 95.000 fòrints hongaresos, 425 lliures turques i 85 euros.
Després de passar a disposició judicial davant dels jutjats d’instrucció de guàrdia de Benidorm, el jutge ha decretat que els tres detinguts ingressen en presó.
Més llegit
-
Més de cent equips directius de centres educatius públics presenten la dimissió en bloc
-
La confederació d'associacions de pares i mares d'alumnes reclama una reunió urgent amb la Conselleria d'Educació
-
Troben un bust de l'època alt-imperial romana a la platja de l’Almadrava d'Alacant
-
L'excap d'informatius d'À Punt confirma a la jutgessa que ell tenia coneixements dies abans de la dimensió de la dana
-
Educació manté oberta la negociació "sense imposicions" i acusa els sindicats de rebutjar l'oferta "més ambiciosa d'Espanya"
-
Nové dia de vaga indefinida en l’ensenyament amb la negociació encallada entre Educació i els sindicats