Tres accidents en l'AP-7 i cues puntuals en l'A7 i l'A-3 marquen el festiu del 15 d'agost
La DGT registra retencions de fins a quatre quilòmetres i circulació irregular en les principals autovies d'entrada i eixida de València
La segona jornada de l'operació de trànsit del pont del 15 d'agost està transcorrent amb retencions en algunes de les principals autovies d'entrada i eixida a València. El panell de la Direcció General de Trànsit (DGT) mostra que al migdia hi ha diversos punts en què s'estan començant a registrar problemes de trànsit, alguns d'ells a causa d'accidents donat que augmenta el nombre de desplaçaments.
Un sinistre a l'AP-7 al pas per Llaurí, concretament en el punt quilomètric 554, està provocant circulació irregular i lenta durant uns quants quilòmetres, entre Corbera i el municipi anterior, en sentit Alacant. En esta mateixa via s'ha produït un altre, a l'altura d'Oliva, en el mateix sentit, que ha provocat un estretament dels carrils.
A més, la DGT registra embossos en l'A-3 a l'altura de Chiva, en l'eixida cap a Madrid, i també en el sentit contrari cap a València i l'enllaç amb l'A-7. En esta autovia s'han reportat també uns sis quilòmetres de cua entre la Canyada i Godella, en sentit Barcelona.
Més al sud, la carretera N-332 presenta complicacions en el terme de Torrevieja, amb vora quatre quilòmetres d'embós. També s'ha vist afectat el trànsit per un altre accident a l'AP-7 en l'entorn de la Cala d'Or, al Campello, que ha generat fins a 3 quilòmetres de cues en sentit València, però la DGT ha assenyalat que l'incident ja està resolt. I al nord, l'N-340 patix cues entre el Mas dels Frares i Benicàssim en ambdós sentits.
Més llegit
-
Controlat l'incendi forestal a Quart de les Valls
-
Mor un xiquet després de perdre el coneixement en una piscina de Bilbao diumenge
-
Investiguen dos operaris per usar una radial en un dia de risc extrem i causar un incendi forestal a Titaguas
-
L’enginyer forestal Ferran Dalmau alerta del perill que s’acumule massa vegetació seca
-
La Comunitat Valenciana viurà un nou pic càlid per al pont de la Mare de Déu d'Agost: consulta la previsió per municipis
-
Mor un motorista de 42 anys en un accident de trànsit a la CV-36, a Picanya