Treballadors de Google protesten per l'actitud de l'empresa davant les denúncies per assetjament sexual
Vagues després de conéixer que el gegant tecnològic hauria protegit el creador d'Android.
Treballadors de Google arreu del món protesten aquest dijous per la gestió de l'empresa davant casos d'assetjament sexual, després de conéixer-se que el gegant tecnològic va protegir el creador d’Android, Andy Rubin, després d'una denúncia.
La informació, que va donar a conéixer fa una setmana el diari The New York Times, ha portat a la convocatòria de vagues a les 11.10, hora local, en cadascuna de les oficines que té la companyia als diferents continents.
Segons una informació d’aquest diari nord-americà, Google va protegir Rubin després de ser acusat d'una conducta sexual inadequada que es va considerar "creïble". La companyia, a més, va compensar la seua eixida de l'empresa el 2014 amb una indemnització de 90 milions de dòlars, segons aquest mateix diari.
Després de la commoció causada per la publicació, el conseller delegat de Google, Sundar Pichai, va asseverar que la companyia havia acomiadat 48 persones per mala conducta sexual els dos últims anys i "cap" havia rebut compensació econòmica.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida