El torró de xocolate, a examen: un estudi de l'OCU alerta que molts no tenen una qualitat acceptable
La majoria usen greixos poc saludables com el greix de palma o la mantega de karité
El torró de xocolate és un dels grans protagonistes dels dinars i sopars de Nadal i fins i tot es ven el doble que el torró tradicional. Però, compte, perquè l’organització de consumidors i usuaris (OCU) alerta: un estudi que analitza dèsset torrons de xocolate apunta que només nou tenen una qualitat acceptable.
L’estudi de l'OCU apunta que generalment tenen massa sucre i empren greixos poc saludables i més econòmics com l’oli de gira-sol, el greix de palma o la mantega de karité, en lloc de mantega de cacau.
A més segons l’organització, el torró de xocolate està elaborat amb un 50% de sucre. I més preocupant encara és l'ús d'additius com l'E476, present en algunes pastilles i que pot alterar la flora intestinal. Per això els nutricionistes recomanen repassar els ingredients abans de comprar el torró.
Més llegit
-
Mor la menor de catorze anys que es va ofegar a la piscina de sa casa a Torrent
-
La nit de Sant Joan acaba sense ensurts i una vintena de detinguts
-
La calor quintuplica les morts a Espanya en juny
-
El jutge del cas Begoña Gómez demana al Suprem que investigue Bolaños per malversació i fals testimoni
-
Micó (Més-Compromís) defén passar al Grup Mixt per a fer una "oposició contundent" al PSOE
-
Alerten de la presència de salmonel·la en un nou fuet de la marca Avià