La tempesta destrossa la part superior de l’ermita dels Desamparats de Tavernes Blanques
Aquest temple del barroc es conservava íntegrament des de la reconstrucció el 1942
La part superior de l’ermita de la Mare de Déu dels Desemparats del Carraixet, situada al municipi de Tavernes Blanques (Horta Nord), ha començat el dia esfondrada a causa de les fortes tempestes que han afectat durant la nit la major part de la Comunitat Valenciana.
Aquest edifici del barroc, l'origen del qual es remunta a 1447, va ser reconstruïda durant la Guerra Civil i es conservava íntegrament des del 1942.
La forta tempesta d'anit ha destrossat la part superior del frontó, la particularitat del qual és que té tres buits amb les campanes corresponents, totes de diferent grandària. Precisament s'ha danyat la rajola que acull la més xicoteta, que és també la més moderna, perquè es va fundar el 1995 i la van batejar com Salvador.
Més llegit
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Dos detinguts per explotar laboralment 26 persones en situació irregular en un taller tèxtil clandestí
-
Trump amenaça l'Iran a hores d'expirar l'ultimàtum: "Esta nit morirà tota una civilització"
-
Huit equips de bombers tracten d'estabilitzar l'incendi de Tibi, que té una evolució favorable
-
El govern espanyol aprova la reforma per a blindar l'avortament en la Constitució
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros