Els taxistes de Madrid mantenen la vaga indefinida
A Barcelona ja s'ha desconvocat les aturades després d'un acord sobre els VTC amb la Generalitat de Catalunya.
Les associacions del taxi de Madrid han assegurat que mantenen la vaga indefinida "amb més força" i programaran accions "més contundents" fins a aconseguir una regulació efectiva del sector VTC.
El president de la Federació Professional del Taxi ha explicat que prossegueix perquè "no hi ha cap modificació" sobre el context que ha motivat la vaga. Els taxistes demanen més concreció sobretot en la qüestió dels temps de precontratació dels VTC.
Els taxistes ja sumen quatre jornades de vaga que ha provocat diversos incidents i ha afectat la Fira de Turisme Internacional de Madrid (Fitur).
Per la seua banda, a Barcelona s'han desconvocat les aturades després de l'acord amb la Generalitat de Catalunya per a regular el servei de vehicles empleats per companyies com Uber o Cabify.
Més llegit
-
Trobat el cadàver d'un home desaparegut després d'entrar de nit a la mar a Benicarló
-
Cara a cara amb el foc a Gátova: fins on han arribat les flames
-
Caçadors de tempestes: perseguir les borrasques per a previndre els danys
-
Amaxofòbia: quan la por de conduir arriba a bloquejar-nos
-
Cent anys de camí propi: Fontanars dels Alforins commemora la seua independència d'Ontinyent
-
València prepara una normativa per a regular l’ús dels tuc-tucs
Més vist
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 1)
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 2)
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 2)
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 1)
-
23.08.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
22.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge