Suspenen la declaració de l'acusat d'assassinar Marta Calvo
S'investiga la mort d'una altra dona a Russafa, un cas que inicialment va quedar arxivat perquè s'associà a una sobredosi de cocaïna.
El sospitós d'haver assassinat Marta Calvo, Jorge Ignacio P. J., havia de declarar aquest divendres per videoconferència per un altre possible homicidi, la mort d'una dona en el barri de Russafa, a València. Però la declaració ha quedat suspesa per no ser "urgent i inajornable" en la situació actual de l'estat d'alarma decretat pel coronavirus.
El jutge instructor considera que no es tracta d'una diligència urgent i inajornable que s'haja de fer en el marc dels serveis essencials fixats pel Consell General del Poder Judicial (CGPJ) per a l'administració de justícia. No han posat nova data per a la declaració.
La Policia Nacional va imputar el 4 de març un nou delicte d’homicidi a l’autor confés de la desaparició de Marta Calvo. Es tracta de la mort d’una dona que va tindre lloc el passat 15 de juny, un cas va ser inicialment arxivat perquè es va associar a una sobredosi de cocaïna.
Però eixa investigació es va reobrir després de conéixer-se el cas de Marta Calvo, la jove de 25 anys que va desaparéixer a Manuel el passat set de novembre. El sospitós, que es va entregar el quatre de desembre, va declarar que la mort de Marta es va deure a un accident provocat per un consum excessiu de cocaïna i que ell, en descobrir el succeït, va esquarterar el cos i va llançar les restes en contenidors de poblacions veïnes. La nova investigació pretén esbrinar si Jorge Ignacio P. J. va actuar de la mateixa manera amb aquesta altra dona.
Més llegit
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
-
El govern espanyol garantix que la reubicació de menors es farà a pesar del plantó del PP
-
Els festivals de música busquen recinte a València a menys de dos mesos de les primeres cites
-
Sanitat indemnitzarà amb 225.000 euros la família d'una pacient que va morir per pancreatitis després de 36 hores a Urgències
-
Huit equips de bombers tracten d'estabilitzar l'incendi de Tibi, que té una evolució favorable
Més vist
Més escoltat
-
07.04.2026 | 90 minuts
-
07.04.2026 | Les notícies del matí
-
07.04.2026 | L'hora de la cultura | L'homenatge a Josep Piera i "Teló de fons"
-
07.04.2026 | Àngels Gregori recorda Josep Piera, veu clau de la cultura valenciana
-
06.04.2026 | "El més viral", amb Fran Sevilla | Què està tramant Sandra Monfort? El projecte que podria implicar un exconcursant d'OT 2025
-
06.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part