El Síndic de Greuges obri una queixa d’ofici per a conéixer la situació del CEIP Amanecer de Torrevella
La Generalitat es va comprometre a substituir la coberta dels espais comuns, però la nova teulada no s’ha instal·lat encara
El Síndic de Greuges ha obert una queixa d’ofici per a conéixer les actuacions previstes per la Conselleria d’Educació per al CEIP Amanecer, de Torrevella (Baix Segura). El centre funciona en barracons des de la creació el 2004 i que ara no té coberta en les zones comunes.
Segons ha informat el Síndic en un comunicat, la Generalitat es va comprometre abans de les festes de Nadal a substituir amb doble sostre tota la coberta “perquè estava molt deteriorada”. No obstant això, en reiniciar les classes la comunitat educativa s’ha trobat amb l’antiga teulada retirada, però el nou sense instal·lar.
L’AMPA d’Amanecer ha denunciat que el centre no presenta “les mínimes condicions” per a desenvolupar la seua activitat “amb normalitat” i ha reivindicat la construcció d’un nou col·legi, i alhora recomanava no acudir a classe. De fet, la Conselleria d’Educació ha suspés des d’aquest dijous les activitats escolars fins que acaben les obres.
En la investigació, la Sindicatura demana a Educació que l’informe dels terminis d’execució de les millores previstes, així com de si es procedirà a reparar el centre o a construir-ne un de nou, així com el cronograma d’accions consegüent. A més, sol·licita conéixer com pot afectar la suspensió de l’activitat en l’alumnat, en les seues activitats i calendari acadèmic.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
El Govern d’Espanya revocarà la declaració d'interés turístic nacional a la Setmana Santa de Sagunt
-
Almenys huit morts en l'accident d'un avió que transportava un centenar de militars al sud de Colòmbia
-
La targeta SIP canvia al color blau
-
Trump anuncia un cessament dels atacs contra les centrals elèctriques iranianes durant els pròxims cinc dies