Shakira al·lega que no va viure a l'Estat espanyol fins al 2015 i que per tant no ha defraudat Hisenda
La cantant colombiana només ha detallat compromisos laborals de 2012 a 2014 per a justificar que no va passar més de 183 dies en el país.
La cantant Shakira ha al·legat aquest dijous davant el jutge que la investiga per haver defraudat presumptament 14,5 milions d'euros que en els anys 2012, 2013 i 2014 no residia a l'Estat espanyol i, per tant, no estava obligada a pagar impostos a Hisenda.
En una declaració d'una hora i quart, en la qual Shakira només ha contestat les preguntes del seu advocat, José Ángel González Franco, ha donat explicacions detallades per a justificar que va passar menys dels 183 dies, posant l'accent en els concerts o altres esdeveniments en els quals va participar en diferents països.
L'artista colombiana està investigada per sis presumptes delictes contra la hisenda pública per un suposat frau de més de 14,5 milions en l'IRPF i l'impost de patrimoni, a través de 14 societats de llocs com les illes Caiman, les illes Verges i Panamà, i segons l'entorn de la cantant, ja ha pagat aquests 14,5 milions.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Francisco Salazar s'aparta de la direcció del PSOE després que diverses dones l'acusen d'assetjament
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna