Set ferits, entre ells un bebé i dos menors, en un accident entre dos cotxes a Castelló de la Plana
A tots els afectats pel xoc els han traslladat a un centre hospitalari
Set persones han resultat ferides aquest dijous, entre elles un bebé i dues persones menors d’edat, en la col·lisió de dos cotxes a Castelló de la Plana. L’accident ha sigut aquest dijous de vesprada al voltant de les 16.40 hores.
Segons ha informat el CICU, el sinistre ha tingut lloc al carrer d'Herrero de la capital de la Plana Alta. L’equip del SAMU ha atés set persones. A totes elles les han traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló.
Una dona de 34 anys i una xiqueta de 15 mesos presentaven policontusions; una jove de 19 anys, un menor de 17 i dos homes de 20 i 36 anys han sigut atesos per contusions, i a un xiquet de 7 anys l'han assistit per traumatisme cranioencefàlic lleu.
Més llegit
-
Les deu localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Dos detinguts per explotar laboralment 26 persones en situació irregular en un taller tèxtil clandestí
-
El govern espanyol aprova la reforma per a blindar l'avortament en la Constitució
-
El sol dona pas als núvols des d'este dimarts
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
La retenció a l'A-3 a Requena, procedent de Madrid, arriba als 10 km en les últimes hores de la operació tornada
Més vist
Més escoltat
-
06.04.2026 | 90 minuts
-
06.04.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juan Salvador Gayà: la cuina valenciana tradicional i la gastronomia de Pasqua
-
05.04.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
05.04.2026 | Valencia CF - Celta de Vigo
-
05.04.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
06.04.2026 | L'hora de la cultura | El vestuari com a element clau del llenguatge cinematogràfic i "El Pretext"