Sant Fulgenci demana ajuda al Consell per a recuperar la normalitat
Aquest poble del Baix Segura continua negat per l'aigua i encara hi ha una desena de famílies desallotjades.
L'alcalde de Sant Fulgenci, José Sampere, ha demanat ajuda a la Generalitat per a restablir la normalitat després del temporal de la setmana passada. En aquesta població del Baix Segura encara hi ha una desena de famílies desallotjades i el poble continua negat per l'aigua.
Segons ha explicat el primer edil, les incidències principals han tingut lloc a la carretera N-332 i a la mota del riu, ja que ambdós fan de tap i dificulten l'eixida de l'aigua per les séquies.
Demanen “mesures urgents”
Aquest divendres, l'equip de govern municipal va acompanyar el conseller d'Hisenda i Model Econòmic, Vicent Soler, mentre que l'alcalde va acudir a una reunió a Dolores amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, i la responsable autonòmica de Justícia, Gabriela Bravo.
A tots els han demanat “mesures urgents” per tal de solucionar els problemes del municipi. “A l'horta ho hem perdut tot i ara toca restablir la normalitat quant a salubritat, ja que l'aigua estancada és un focus de mosquits i malalties”, ha afirmat l'alcalde.
Sampere ha recordat la necessitat que “la carretera estiga en condicions i també els desaigües perquè no torne a passar”. També ha demanat ajudes per a pal·liar els efectes negatius que el temporal ha causat als agricultors i al teixit productiu de la localitat.
Més llegit
-
L’Aemet eleva l’avís a taronja per a dijous en el litoral d'Alacant i del sud València per intensitats de 60 l/m² en una hora
-
El president Pérez Llorca demana la dimissió d'un diputat de Compromís per reclamar l'abolició de l'Audiència Nacional
-
Tres detinguts per la venda il·legal per internet de més de 22.000 litres d'un herbicida restringit
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
L'alcalde de Tuéjar: "Si férem gestió forestal no tindríem tants incendis ni tan virulents"
-
L'incendi de Tuéjar, a mercé del vent i amb el risc que bote a l'altra banda del pantà de Benagéber