Sanitat fa un balanç positiu de la gestió de l'Hospital de la Ribera sis mesos després de la reversió
La consellera Barceló destaca l'esforç de la plantilla per adequar-se a la nova situació i anuncia canvis per a descongestionar les consultes.
La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha fet un diagnòstic satisfactori de l'Hospital de la Ribera després de passar a la gestió pública directa ara fa, aproximadament, sis mesos. Barceló ha visitat l'hospital per a conéixer el nou equip directiu i les reformes del centre.
La consellera ha destacat les millores introduïdes en l'assistència sanitària a l'Hospital Universitari de la Ribera des que el passat mes d'abril va tornar a la gestió pública amb l'ampliació del Servei d'Atenció i Informació al Pacient. L'hospital ha passat de disposar de 21 metres quadrats a 58, amb quatre llocs de treball independents i una àrea d'arxius per a històries clíniques.
A més, s'ha destacat el paper de les associacions comarcals i l'hospital, ja que suposa un “un canal directe de comunicació” per a desenvolupar un treball conjunt des de l'esfera sanitària. D'altra banda, les instal·lacions s'han modernitzat per a tots els usuaris gràcies a una inversió de 40.000 euros que serviran per a millorar les consultes externes i l'àrea d'hospitalització.
Així mateix, s'ha referit a la facilitat d'accés dels ciutadans de la comarca a proves i serveis i, en aquest sentit, ha recordat l'ampliació de la cartera de serveis de l'hospital d'Alzira i dels centres de salut de la Ribera. També s'ha recordat la incorporació de tècniques quirúrgiques noves com la taulinoplàstia per a intervindre el pectus excavatum, una deformació del tòrax; o l'aproximació d'especialitats a determinats centres de salut, com els d’Almussafes, Alzira o Sueca, amb la finalitat d'estalviar desplaçaments dels ciutadans de la comarca.
Més llegit
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
Recupera l'anell de boda de sa mare després de reconéixer-lo en una notícia d'À Punt
-
Un home mor a l'interior d'un cotxe als voltants de la factoria PowerCo a Sagunt
-
Quatre operaris que havien fet uns treballs de soldadura, detinguts per imprudència greu després de l'incendi d'uns baixos a València
-
El Sindicat d'Estudiants de València denuncia l'assalt de la seua seu pel regidor de Vox Juanma Badenas
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2026 | L'hora de la cultura | Maria Guillem i Antoni Ariño
-
03.07.2026 | 90 minuts
-
03.07.2026 | Terra de bous
-
02.07.2026 | Les notícies del migdia
-
02.07.2026 | VersedIA: la IA que transforma records en llibres
-
03.07.2026 | 'Alcoi, Art i Indústria': una mostra que explora la relació entre la creació contemporània i el patrimoni industrial.