Sanitat notifica 20 morts i 1.343 nous casos de coronavirus a la Comunitat Valenciana
Els hospitals valencians hi ha ingressades 565 persones, 33 a les UCI
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 20 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, el dimarts passat. Totes les morts han tingut lloc en els últims 14 dies, excepte tres, que corresponen a finals de juliol. Es tracta de set dones, d'entre 70 i 89 anys: i 13 homes, d'entre 71 i 92 anys. El total de decessos a la Comunitat Valenciana ascendeix a 9.969 des de l'inici de la pandèmia.
A més, s’han registrat 1.343 nous casos de coronavirus des de l'última actualització. D'ells, 767 són de persones majors de 60 anys.
Quant a la pressió assistencial, els hospitals valencians tenen actualment 565 persones ingressades, 50 menys que fa tres dies (615). D’elles, 33 estan en les UCI, xifra que no ha variat en l’última setmana.
La incidència, per davall dels 200 punts per primera vegada en nou mesos
La incidència acumulada de coronavirus per a la població major de 60 anys a la Comunitat Valenciana se situa ja en 195 casos per cada 100.000 habitants en els últims 14 dies. Són 16 punts menys que fa tres dies (211). L’últim registre per davall de 200 casos va ser el 26 de novembre de 2021, fa nou mesos (i en aquell cas la xifra ajuntava tots els grups d’edat).
La mitjana valenciana se situa 33 punts per damunt del conjunt de l’Estat, on la incidència és de 162 casos per cada 100.000 habitants.
Segons l’última actualització del Ministeri de Sanitat, els malalts de covid als hospitals valencians representen un 3,99% dels llits ocupats, dels quals un 2,23% estan en les UCI.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a l'Estació del Nord durant les mascletaes del 13 al 19 de març
-
La Fiscalia sol·licita deu anys i mig de presó per a Rafa Mir per agressió sexual
-
Israel intensifica els bombardejos mentre l’Iran advertix d’una guerra prolongada i noves armes
-
Avís groc i pluges generalitzades al territori
-
Tres jóvens detinguts per un doble apunyalament durant l'encesa de l'arbre de Nadal a la plaça de l'Ajuntament de València
-
Reobrin l’A-7 a Rafelbunyol després de reparar el clot que va obligar a tallar dos carrils