Salvament Marítim i la Guàrdia Civil busquen dos pasteres vistes a la costa d’Alacant
Amb aquestes, ja són 7 les pasteres localitzades a les nostres costes els últims 2 dies.
Un helicòpter i una embarcació de Salvament Marítim, juntament amb una Patrullera de la Guàrdia Civil, s’han mobilitzat a Alacant per tal de localitzar i traslladar a terra dues pasteres que s'han vist a 23 i 40 milles de la costa entre Alacant i Múrcia.
Les forces de seguretat han interceptat aquest matí 10 migrants que han arribat a la costa alacantina a bord de pasteres i llanxes pneumàtiques. S'ha localitzat 3 persones en terra a primera hora del matí al Racó de l'Oix, a Benidorm, i 7 més al migdia, a la costa d'Oriola.
La majoria són de nacionalitat algeriana i els han trobat en bon estat de salut rondant prop de la zona on van desembarcar.
Cap a les 5 de la vesprada, hi ha hagut dos albiraments més a 35 milles de la costa del Mar Menor i es calcula que poden arribar a terra ben entrada la nit.
En només un dia, s'han vist 4 pasteres i una llanxa, a Benidorm, el Pilar de la Foradada, Calp i Torrevella. Amb aquestes, ja són 7 les pasteres localitzades a les nostres costes els últims 2 dies.
Més llegit
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
L'incendi de Tuéjar, a mercé del vent i amb el risc que bote a l'altra banda del pantà de Benagéber
-
Els municipis de la zona de la dana es preparen per a l’arribada de fortes pluges
-
‘La bola negra’, de Javier Calvo i Javier Ambrossi, seleccionada per a representar Espanya en els pròxims Oscars