Directe Televisió
S’eleven a 210 els casos de persones afectades per listeriosi a Andalusia
Se n’han confirmat tres casos més, dos dels quals en dones embarassades.
La Conselleria andalusa de Salut i Famílies ha informat aquest dissabte que ahir es van confirmar tres casos nous de listeriosi, dos dels quals són dones embarassades. Per tant, el nombre total d’afectats ascendeix a 210.
La majoria dels casos confirmats són de la província de Sevilla, 173, això és el 82% del total.
L’evolució del nombre de casos diaris s’ha reduït “de manera significativa i sostinguda” des del 23 d’agost, segons ha destacat la Conselleria de Salut en un comunicat.
Més llegit
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes i els pagaments amb targeta
-
La Fúmiga no farà més concerts de comiat al Roig Arena i al Palau Sant Jordi
-
Dos accidents multipliquen els embossos habituals en hora punta amb congestions a l'accés a València des de l'A-7 i la V-30
-
Assalt en el Museu del Louvre: encaputxats roben nou joies de la col·lecció de Napoleó i l'emperadriu Josefina
-
Consum obri un expedient sancionador a una promotora de festivals per pràctiques abusives
-
El govern espanyol proposarà a la UE que s'acabe definitivament el canvi horari en 2026