Nous retards en la línia C2 de rodalies entre València Nord i Xàtiva per una avaria
La línia acumula retards de deu a quinze minuts per la incidència, que s'ha donat per resolta a les 8:22 hores
Les persones usuàries de la línia 2 de rodalies de Renfe, que connecta Moixent, Xàtiva i València, han patit retards entre deu i quinze minuts a primera hora del matí en tots els combois. El gestor de la infraestructura, Adif, ha informat d'una avaria de maquinària d'obra a l'estació de Benifaió (Ribera Alta) i Renfe ha advertit els passatgers a través de Twitter de "demores significatives" en hora punta. La incidència s'ha resolt a les 8:22 h segons ha comunicat Renfe en un missatge per Twitter, en el qual ha informat els passatgers que "els trens recuperaran gradualment la freqüència habitual de pas".
La incidència ha causat la cancel·lació dels primers trens de la jornada, la connexió Silla-Xàtiva 6:51 (6:55 h) i en sentit contrari, entre Xàtiva-Silla (6:55 h). Les persones usuàries han hagut d'esperar almenys un quart d'hora per a pujar al tren següent.
La C2 és una de les línies assenyalades en les crítiques dels usuaris contra el servei de rodalies, per la saturació dels combois i els retards ocasionals, que afecten un de cada deu combois, segons informació de Tren Suprimit, la plataforma de Compromís per a reclamar a l'Estat la gestió del servei de trens de proximitat de la Comunitat Valenciana.
La nova incidència té lloc l'endemà de l'anunci del govern espanyol d'una bonificació de del 100% dels abonaments de rodalies i mitjana distància de Renfe des de l'1 de setembre, en el marc del programa d'ajudes per a minimitzar els efectes de la inflació.
Més llegit
-
Begoña Gómez entrega el passaport al jutjat per orde del jutge Peinado
-
Primera oportunitat per a ser campió
-
Fogueres i festes omplin les platges de nord a sud en una nit de Sant Joan marcada per la calor
-
Els set equips valencians, en el grup 3 de Segona Federació
-
El govern espanyol fixa en 15 anys l'edat mínima per a conduir patinets a partir de l'1 d'octubre
-
Elisa Mouliaá declara que no va voler calumniar Errejón ni fugir de la justícia