Els responsables del Medusa "completament desolats i consternats"
La direcció del festival ha expressat en un comunicat les seues "profundes i sinceres condolences als familiars i amics afectats per les fatals conseqüències esdevingudes anit"
Els membres de la direcció del Medusa Festival de Cullera han assegurat aquest dissabte, sentir-se "completament desolats i consternats davant el que ha ocorregut aquesta passada matinada", després que el fort vent tombara diverses estructures i causara la mort d'un jove de 28 anys i ferides a altres 17 persones.
En un nou comunicat després de l'emés de matinada en Instagram, on anunciaven la suspensió temporal del festival, la direcció s'ha posat a disposició dels afectats i ha expressat les seues "profundes i sinceres condolences als familiars i amics afectats per les fatals conseqüències esdevingudes anit".
"Fa unes hores, la localitat de Cullera i altres limítrofes s'han vist sorpreses per inclemències meteorològiques excepcionals que van causar diversos danys en la infraestructura del nostre recinte. Cap a les quatre de la matinada, un inesperat i violent vendaval va assolar certes zones del festival i va obligar la direcció a prendre la decisió immediata de desallotjar l'àrea de concerts per a garantir la seguretat dels assistents, treballadors i artistes congregats en Medusa Festival", assenyala la direcció del festival.
"Desgraciadament —afegeixen—, el fenomen meteorològic de característiques devastadores va fer que algunes estructures provocaren aquests fets inesperats".
Des de l'organització assenyalen així mateix que envien tot el seu "suport i afecte per als afectats en aquests moments tan durs i tristos" i conclouen: "Els nostres pensaments estan en tot moment amb ells, la direcció del Medusa Festival ens posem a la seua disposició quan ho necessiten".
Més llegit
-
La cap de Meteorologia d'À Punt defén que la dana se sabia des de quatre dies abans: "La magnitud era històrica"
-
Tallen l’AP-7 a Tavernes de la Valldigna per l’incendi d’un camió
-
Ricardo Caballer bat el rècord Guinness en disparar a Las Vegas la mascletà més gran del món
-
Intercepten el conductor d’una moto circulant a 194 km/h en un tram limitat a 80 a la CV-30 a València
-
Mata el veí d'una punyalada al coll a Benimàmet després de discutir pel volum de la música
-
Dimarts assolellat i amb temperatures primaverals
Més vist
Més escoltat
-
23.02.2026 | 90 minuts
-
22.02.2026 | Fem banda
-
23.02.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Noema Ortí i la revolució dels vermuts
-
23.02.2026 | L'hora de la cultura
-
23.02.2026 | Carlos Calvo (CIDE): “El canvi climàtic va intensificar un 20% la precipitació de la dana del 2024”
-
23.02.2026 | "Societat", amb Susana Golf | L’àlbum familiar “secret” de la Casa Reial amb Leonor i Sofía