La resistència a la insulina afavoriria la cicatrització del fetge més que la seua regeneració
Els resultats d’un estudi suggereixen que els pacients amb malaltia metabòlica són més susceptibles al mal hepàtic.
El programa especial de productivitat per a la reducció de la demora assistencial en el Sistema Valencià de Salut contempla la possibilitat que els equips més eficients realitzen activitats quirúrgiques i diagnòstiques en departaments diferents del propi. En aquests casos, la seua remuneració serà superior a la d'activitats pròpies.
El Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) ha publicat aquest dijous l'acord del Consell que regula aquest programa, que recull no sols activitats quirúrgiques, sinó també diagnòstiques, i modifica el model retributiu des de la retribució per sessió cap a una retribució per acte molt més flexible.
A més, contempla que els equips puguen operar en altres departaments aliens al seu amb la finalitat d'abordar la reducció dels temps d'espera en el conjunt del servei de salut i així fer possible aquesta reducció "on és més necessari".
El Consell va corregir, amb una resolució de la Conselleria de Sanitat, el fet que la retribució per acte mèdic no recollia prou la diversitat de dificultat i la durada que algunes intervencions podien ocasionar.
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
Espartero - Ramón y Cajal, millor falla infantil de la Secció Especial
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 30 € de diferència per omplir el dipòsit
-
La reparació d’un pont de l’A-7 afectat per l’incendi d’un camió ocasiona deu quilòmetres de retenció a Paterna
-
Sueca - Literat Azorín guanya el ninot indultat de les Falles 2026
Més vist
-
15.03.2026 | Magdalena Vítol
-
14.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Aitana
-
15.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Valenciana
-
15.03.2026 | Especial Falles: Prèvia de la mascletà
-
15.03.2026 | Nit de la Plantà
-
La fallera major de València es declara fan de l'actor Mario Casas i ell li dedica unes paraules