Rescaten amb vida a Barcelona una banyista desapareguda a la mar durant sis hores
El rescat s'ha produït al voltant de les 04:00 hores per un vaixell que fondejava a mitja milla de la costa de Barcelona, després que la víctima s'hi acostara nadant
Sis hores i de nit va estar una banyista a Barcelona fins que va ser rescatada de l'aigua. Els fets han ocorregut a la platja de Sant Miquel de Barcelona. Els equips de rescat buscaven la dona des de les 22:00 hores de diumenge i finalment l'han trobada amb vida vora les quatre de la matinada per una embarcació que fondejava a mitja milla de la costa.
Segons han explicat Salvament Marítim i fonts policials, el rescat s'ha produït al voltant de les 04:00 hores per un vaixell que fondejava a mitja milla de la costa de Barcelona, després que la víctima s'acostara nadant i els tripulants l'escoltaren i li pogueren llançar un salvavides. Després de rebre l'avís de la desaparició, Salvament Marítim, Guàrdia Civil, Bombers de Barcelona, Guàrdia Urbana i Mossos d'Esquadra van dur a terme un dispositiu especial per a tractar de localitzar-la.
Una vegada rescatada, una embarcació de Pràctics del Port de Barcelona la va portar a terra, on va ser atesa pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Més llegit
-
Intervenen 862 kg de cocaïna al port de València en un contenidor vingut de l'Equador
-
La Generalitat activa el bo hoteleria per a impulsar el consum en bars i restaurants de municipis afectats per la dana
-
Els detinguts pels altercats en la manifestació per l'habitatge de València passen este dilluns a disposició judicial
-
El govern aprova l'estudi informatiu del projecte que eliminarà les vies de la façana sud d'Alacant i conectarà l'aeroport
-
La justícia rebutja desallotjar immediatament l'acampada de Sol com demanava Ayuso
-
Viure en alerta a Gátova: incertesa entre els veïns després de tres episodis excepcionals en poques setmanes