Rescaten una persona de l'incendi de sa casa a Alcoi
La víctima, que ha sigut traslladada a l'hospital amb cremades, s'havia quedat atrapada al domicili
Una persona ha resultat ferida per cremades aquest diumenge en l'incendi de sa casa a Alcoi. La víctima s'hi ha quedat atrapada fins que els bombers l'han rescatada, segons ha informat el Consorci Provincial d’Alacant.
El foc s'ha iniciat al voltant de les 09:15 hores en un habitatge del carrer de Jordi de Sant Jordi. Fins al lloc s'han desplaçat bombers del parc de Cocentaina amb un vehicle de prefectura, una autobomba urbana i un vehicle autoescala, així com agents de la Policia Local i una unitat del SAMU.
La víctima ha sigut inicialment atesa per bombers i posteriorment per serveis sanitaris, que han tractat la víctima abans de traslladar-la a un centre hospitalari.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Un treballador de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer advertix del dèficit de personal en la vigilància dels llits
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Aemet defén els llindars dels avisos taronja i roig i recorda que es consensuen amb Protecció Civil