Rescaten un banyista ferit en una zona rocosa a l'illa de Tabarca
Al jove l'han atés els serveis sanitaris de l'illa i l'han evacuat en helicòpter a l'Hospital General d'Alacant
La Policia Local i els bombers d'Alacant han rescatat aquest dijous un banyista de 26 anys que ha resultat ferit després de patir un accident en una zona rocosa en la cala del Francés, a l'illa de Tabarca, segons ha informat la Regidoria de Seguretat.
Al jove l'han atés els serveis sanitaris de l'illa i l'han evacuat en helicòpter a l'Hospital General d'Alacant.
Segons fonts policials, al voltant de les 18:45 hores han avisat la Policia d'aquest incident, per causes que s'investiguen.
El succés ha ocorregut quan el jove estava prenent el bany amb un grup d'amics, que passaven el dia a l'illa, en una zona de penya-segats i s'ha colpejat contra les roques, cosa que li ha provocat ferides i policontusiones, per la qual cosa ha necessitat ser auxiliat.
Dos agents de la Policia Local s'han traslladat immediatament, al costat d'un metge i una sanitària, així com l'embarcació amb sis bombers del Servei de Prevenció Extinció d'Incendis i Salvament (Speis) que estava a l'illa fent unes maniobres, per a rescatar i atendre el ferit.
La Policia i els bombers han procedit a rescatar amb llitera el banyista, a qui després ha assistit el facultatiu, i l'han traslladat a l'helicòpter els cossos de seguretat per a ser evacuat a l'Hospital General d'Alacant.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida a partir del 28 d'octubre a tot Espanya
-
La Sindicatura calcula en 1.172 milions el deute acumulat en una dècada en la sanitat valenciana per l’atenció a desplaçats
-
Ja fa 25 anys de l'11S: el dia que va canviar el món