Rescaten 29 immigrants en tres pasteres a Calp, Benidorm i la Vila Joiosa
En l'embarcació que ha arribat a Calp a primera hora del matí viatjaven cinc menors i una dona embarassada
Tres pasteres amb 29 immigrants a bord han sigut interceptades aquest dissabte prop de la costa a l'altura de Calp (Marina Alta), la Vila Joiosa (Marina Baixa) i Benidorm (Marina Baixa), segons ha informat la Creu Roja.
La primera de les embarcacions ha sigut albirada a primera hora del matí enfront de la costa de Calp amb dotze persones, i la Guàrdia Civil l'ha traslladada al port d'Alacant per a l'atenció sociosanitària dels migrants que viatjaven a bord. En total hi havia sis homes adults, cinc xiquets (un d'ells viatjava amb son pare i un altre, amb l'oncle) i una dona embarassada.
La segona pastera ha sigut trobada poc després en la costa de Benidorm, amb quinze persones dins, i s'ha dirigit al port, segons la institució humanitària. Els ocupants d'aquesta embarcació són catorze homes i una dona.
La tercera pastera s'ha localitzat aquesta vesprada a la Vila Joiosa i s'han interceptat a dues persones ja en terra.
Més llegit
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Avís taronja per pluges de fins a 100 l/m² al litoral nord d’Alacant i sud de València
-
Detenen un jove per agredir sexualment una dona mentre esperava el tramvia a València
-
El dia de Nadal deixa més de 200 l/m² en punts de la Marina i la Safor
-
La neu complica la situació a les carreteres: tallen l'N-232 prop de Morella i la CV-15 a Ares del Maestrat
-
La neu enfarina els Ports i l'Alt Maestrat: actiu l'avís groc per gruixos de 8 centímetres