Repunt Party: les màquines de cosir omplin la Ciutat de les Arts i les Ciències
Es tracta de la trobada més gran d'Espanya de persones aficionades a la costura que elaboren peces tèxtils de manera solidària
La Ciutat de les Arts i les Ciències acull hui la VI edició de la Repunt Party, la trobada més gran d'Espanya de persones aficionades a la costura que acudeixen amb les seues màquines de cosir.
Organitzada per l'Associació Repunt, la iniciativa té com a objectiu recaptar fons per a l'ONG Casa de la Caritat de València.
Durant tot el dia, a l'Umbracle es confeccionaran peces tèxtils que s'ofereixen al públic a canvi d'un donatiu. Bosses, motxilles, carteres, bandoleres, bosses d'anar a comprar o de platja són alguns dels productes artesanals que s'hi exposaran.
L'acte està ambientat amb la música de la banda Sedajazz i els bessons Sergio i Vicente Rives, exconsursants de Maestros de la costura' d'RTVE, impartiran un taller de confecció de bosses.
El president de Casa de la Caritat de València, Luis Miralles, ha agraït el compromís de l'organització i del conjunt de la societat valenciana amb totes les persones en situació de vulnerabilitat que acudeixen als seus centres.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco