Directes
Ara en la televisió
OBERT PEL MATÍ
Pròximes emissions
12:05
CUIDA'T
13:00
LA VIA VERDA
Notícies

Reobrin dos carreteres a Dénia i Beniarbeig, i huit encara continuen tancades per la dana Adam

La DGT informa de complicacions en vies secundàries de l'entorn de Pego, Bellreguard, Sanet i els Negrals i Oliva 

Mapa d'incidències de la DGT, d'este dimarts / DGT

Este dimarts encara hi ha carreteres afectades per les inundacions i incidències causades per l'embat de la dana Adam a la Comunitat Valenciana, que va portar pluges torrencials. De les deu que hi havia tancades ja n'han reobert a la circulació dos, segons ha actualitzat la Direcció General de Trànsit (DGT) al voltant de les huit del matí. Són, en concret, la CV-723 a Dénia i la CV-729 a Beniarbeig, a la Marina Alta. També a la CV-721, a la Marina Alta, s'ha restablit el trànsit després de romandre tallada per condicions difícils en la via en l'entorn de Fleix.

A hores d'ara es manté tallada per les inundacions de la dana Adam una artèria principal de la xarxa d'alta capacitat, l'autopista AP-7, el traçat de la qual ha quedat interromput entre els quilòmetres 770 i 774, a l'altura de Torre de la Horadada i el Pilar de la Horadada, per l'aigua acumulada dins dels túnels.

A més hi ha diverses vies secundàries que continuen afectades, almenys huit. Són la CV-729 entre Sanet i els Negrals i Beniarbeig; i altres cinc carreteres de l'entorn de Pego: la CV-673 (entre Bellreguard i la platja de Bellreguard), la CV-678 (en direcció a la urbanització Platja d'Oliva), la CV-700 (cap a la Xara), la CV-727 i la CV-728.

A la província de València, els desbordaments impedixen la circulació a la CV-603, en el tram comprés entre Masia del Racó i Tavernes de la Valldigna. De la mateixa manera, es troba intransitable la CV-683, que unix els municipis de la Font d'en Carròs i Oliva.

També et pot interessar