Reobri la línia Saragossa-Terol-Sagunt després de tres mesos d’obres
Ara es realitzaran una sèrie de treballs en la infraestructura per a garantir la seguretat de l'explotació ferroviària.
Aquest dissabte Adif restableix totalment la circulació ferroviària en tota la línia Saragossa-Terol-Sagunt, després d'haver finalitzat les obres de modernització de la infraestructura, que van començar el passat dia 9 de juliol.
Així, es compleix amb la planificació prevista, abans de les Festes del Pilar, després que es restablira el trànsit en el trajecte Sagunt-Caudiel el passat 16 de setembre.
D'aquesta manera, es normalitzen els horaris dels serveis comercials de viatgers en la totalitat de la línia i es restableixen els solcs per als trànsits de mercaderies.
A partir d’ara, es realitzaran diversos treballs i controls en l'àmbit de la infraestructura per a garantir la seguretat de l'explotació ferroviària, pel que s’implantaran limitacions temporals de velocitat (LTV) que s'aniran suprimint a mesura que finalitzen les actuacions.
Els horaris dels diferents serveis de viatgers i mercaderies s'adaptaran de manera progressiva a les noves condicions de la infraestructura i de la capacitat disponible de solcs, d'acord amb les empreses ferroviàries.
Més llegit
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
Quatre dies més de calor