Metrovalència desplega vint autobusos per a substituir la connexió de metro entre Paterna i València
Renfe reforça amb dos nous vehicles llançadora l'alternativa a la connexió de rodalia de línia C1 entre Silla i Gandia
Metrovalència ha activat este dilluns un nou servei llançadora per a connectar Paterna i València en el tram que recorria l'L1 del metro, inutilitzada per la DANA. S'han desplegat vint autobusos a fi d'oferir una freqüència de 25 minuts. Faran una única parada al municipi de l'Horta Nord i dos a la capital.
Metrovalència ja disposa de vint línies d'autobús substitutives del metro. De moment, només té operatiu el servei de tramvia a causa dels greus danys en les instal·lacions de Ferrocarrils de la Generalitat i de les inundacions que, entre altres coses, van desarticular el lloc de comandament.
La nova connexió de l'L1 farà parada a Vicent Mortes (Paterna) i a l'avinguda Pius XII i la Gran Via Fernando el Catòlic a València. Des d'estes es podrà fer transbord a diferents línies de l'EMT.
A més, l'anterior línia Paterna-València, que parteix de l'avinguda Corts Valencianes, es canvia de nom a Paterna Sud - València. El municipi té així una alternativa de mobilitat fins al restabliment del servei.
Renfe reforça l'alternativa de rodalia entre Silla i Gandia
Pel que fa a les connexions de rodalia, Renfe ha augmentat de cinc a set les unitats d'autobús que compensen la interrupció de la línia C1 —afectada per la DANA— en el tram entre Silla i Gandia. Estaran operatiu mes i mig, quan es preveu la recuperació total dels serveis de Rodalia.
En estos moments, la línia C1 que uneix València amb Gandia disposa d'un servei cada mitja hora des de l'estació de Gandia-Silla. El servei d'autobús entre Silla i València té una freqüència de deu minuts en dies laborables.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo