El refugi antiaeri de Tetuan a Castelló rep més de 3.000 visites mensuals en mig any de funcionament
Vora 20.000 persones han passat per aquest espai per a conéixer la història de la capital de la Plana durant els bombardejos de la Guerra Civil.
El refugi antiaeri de Tetuan, a la ciutat de Castelló, ha rebut una mitjana de 3.000 visites mensuals en el prop de mig any que porta en funcionament, segons dades facilitades pel consistori castellonenc. El centre va obrir les portes el 6 de juliol i, fins al 31 de desembre, l'han visitat un total de 18.447 persones que han pogut conéixer així la història de la capital de la Plana durant els bombardejoss de la Guerra Civil.
Un altre espai de la ciutat remodelat recentment, el Centre d'Interpretació del Castell Vell, ha acumulat un total de 2.589 visites des de final de juliol i fins a final d'any. La restauració del castell ha permés al públic visitar unes ruïnes amb una gran significació simbòlica per als veïns i veïnes de la ciutat.
L'Ajuntament de Castelló també ha facilitat els balanços de visites al Fadrí, la torre campanar de la ciutat: per ací han passat un total de 5.405 persones que han gaudit de les vistes que es poden veure des d'aquest emblemàtic monument. Per la seua banda, el Museu d'Etnologia de Castelló ha rebut 17.087 persones que han gaudit d'una de les col·leccions més importants sobre els oficis i estils de vida de la ciutat durant els segles XIX i XX.
La regidora de Cultura de Castelló, Verònica Ruiz, ha valorat positivament aquestes xifres i ha destacat que aquests espais permeten recuperar part de la història de la ciutat, els seus orígens i també la seua cultura popular.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
Mor un home de 71 anys ofegat en una piscina a Massamagrell
-
El PP del Parlament Europeu anuncia que alçarà el veto al debat sobre la dana a l'Eurocambra
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Pugen el cel del Misteri d’Elx a la basílica de Santa Maria
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
13.07.2025 | Fora de cobertura