La recerca del cos de Marta Calvo es trasllada a l'abocador de Dosaigües
Aquest dijous es posarà en marxa un dispositiu per a tractar de localitzar les restes de la jove d'Estivella.
L'abocador de Dosaigües, a la comarca de la Foia de Bunyol, serà inspeccionat a partir d'aquest dijous per a buscar el cos de Marta Calvo. Responsables de la investigacó ja han acudit a les instal·lacions per a preparar el dispositiu de recerca del cadàver de la jove de 25 anys, a qui se li perd la pista a Manuel.
Aquestes perquisicions policials tenen el seu origen en el relat de l'autor confés del crim de Marta Calvo, Jorge Ignacio P., de 38 anys, que ha declarat haver esquarterat la víctima i haver llançat les restes a diversos contenidors de fem.
La Guàrdia Civil ja les va buscar a la planta de reciclatge de Guadassuar, on acaben les restes urbanes de diverses localitats de la Ribera, com ara Manuel o Carcaixent (on es va entregar l'acusat).
Els responsables d'aquestes instal·lacions de Guadassuar han explicat que consideraven pràcticament impossible que les restes humanes no hagueren sigut detectades, perquè “qualsevol peça de més de nou centímetres es detecta”.
Després de romandre parada a penes una hora, mentre la policia judicial de la Guàrdia Civil s'entrevistava amb els responsables d'aquesta planta de Guadassuar, es va reprendre l'activitat amb normalitat.
Les investigacions se centraran ara en l'abocador de Dosaigües, unes instal·lacions amb capacitat per a més de cinc milions de metres cúbics, que reben prop de mig milió de tones de residus urbans a l'any procedents de 45 municipis de l'àrea metropolitana de València.
Més llegit
-
El València Basket, primer semifinalista de la Copa del Rei
-
Investiguen un menor per agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs
-
Sanitat investiga un brot de gastroenteritis en un centre escolar de Castelló amb 25 menors afectats
-
Renfe programa 58 serveis d’autobús al corredor mediterrani entre Vinaròs i Castelló per obres d’Adif
-
El jutge ja té les proves contra l'ex DAO de la Policia Nacional acusat d’agressió sexual
-
Barcala denuncia una "campanya bruta" contra ell i la família i defensa la legalitat del pis públic adquirit per la dona el 2006