Estabilitzat l’incendi declarat al Racó de la Creu del Maigmó, a Tibi
Onze dotacions dels bombers treballen per a apagar el foc que es va originar dimarts de vesprada
El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat este dimecres al matí per estabilitzat l’incendi que es va declarar ahir de vesprada a la zona del Racó de la Creu del Maigmó, a Tibi, a l'Alcoià.
A les 4 de la matinada ha tingut lloc el relleu dels efectius que treballen per a apagar el foc. A hores d’ara, hi ha tres unitats dels bombers forestals de la Generalitat i dos autobombes, així com huit dotacions del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.
El foc va començar ahir en tres fronts diferents en una zona molt inaccessible. Al principi, tres mitjans aeris van atacar el foc enmig de boscos per la part de Tibi, però a poc a poc van haver d’intervindre-hi més a causa de l’evolució del foc.
La serra del Maigmó abasta diversos municipis de l’Alcoià, l’Alacantí i el Vinalopó i és un dels pulmons verds més grans de les comarques del sud, visible des de tot el camp d'Alacant. El Maigmó fa 1.296 metres i dona nom a una serra plena de vegetació que arriba fins a Castalla, Agost i Petrer.
Més llegit
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
-
Els festivals de música busquen recinte a València a menys de dos mesos de les primeres cites
-
Estabilitzat l’incendi declarat al Racó de la Creu del Maigmó, a Tibi
-
Huit equips de bombers tracten d'estabilitzar l'incendi de Tibi, que té una evolució favorable
-
Comença la campanya de la renda del 2025 amb la presentació de les declaracions per internet
Més vist
Més escoltat
-
07.04.2026 | 90 minuts
-
07.04.2026 | Les notícies del matí
-
06.04.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
07.04.2026 | L'hora de la cultura | L'homenatge a Josep Piera i "Teló de fons"
-
06.04.2026 | "El més viral", amb Fran Sevilla | Què està tramant Sandra Monfort? El projecte que podria implicar un exconcursant d'OT 2025
-
06.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part