Quatre dels sis detinguts per la violació múltiple d’una menor passen a disposició judicial
Segons la Guàrdia Civil continuen buscant implicats perquè la menor assegura que la violaren entre una quinzena de joves.
Quatre dels sis detinguts per presumptament haver violat una menor de 16 anys el passat cap de setmana a la Vall d'Albaida, han passat aquest dissabte a disposició judicial en el jutjat d’instrucció número 1 d’Ontinyent, que es farà cas del càrrec.
Pel que fa als altres dos detinguts, un d’ells va ser posat en llibertat aquest divendres perquè la Guàrdia Civil va entendre de la seua declaració que no havia participat de forma activa en la violació grupal, tot i que sí que està acusat del delicte d’omissió del deure d’auxili. L’altre, menor d’edat, va quedar en llibertat amb càrrecs després de ser detingut i interrogat per la Guàrdia Civil, però també està acusat de violació i serà citat per la Fiscalia de Menors pròximament.
Els presumptes violadors foren detinguts aquest divendres després d’una investigació policial iniciada diumenge passat quan la menor va denunciar que havia sigut forçada sexualment la nit anterior en una festa d’aniversari.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, la investigació continua oberta per a localitzar la resta d'implicats, ja que la menor assegura que participaren en la violació una quinzena de joves.
Més llegit
-
Braulio Vázquez assumix la direcció esportiva del València
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Detenen un pederasta a Gandia amb fotos sexuals del seu bebé i la seua fillastra menor
-
Ernesto Valverde, primera opció per a la banqueta del València
-
L’Imserso oferirà 7.447 places a 50 euros mentre els hotels valencians reclamen l’actualització de les tarifes
-
Mor un home de huitanta anys cornejat en els bous al carrer de la Vilavella