El professorat afectat per la DANA podrà demanar un permís oficial retribuït
Poden acollir-se a este permís els docents que tinguen l'habitatge habitual greument afectat per la DANA i el professorat que haja perdut un familiar de primer grau
La Conselleria d'Educació ha arbitrat un permís excepcional retribuït del 28 de novembre al 5 de desembre per al professorat afectat per la DANA. D'esta manera, la conselleria vol donar resposta a una "situació excepcional" i facilitar les gestions que han de realitzar els damnificats per les inundacions del 29 d'octubre.
Es tracta d'un permís retribuït que permet no assistir al centre de treball. Poden acollir-se a este permís tant els docents que tinguen l'habitatge habitual greument afectat per la DANA com el professorat que haja perdut un familiar de primer grau.
El professorat podrà sol·licitar el permís des del 28 de novembre fins al 5 de desembre. La petició haurà de presentar-se a través d'una sol·licitud general única dirigida a la Direcció Territorial d'Educació de València.
Més llegit
-
La policia retira unes banderes de Palestina col·locades durant el Festival de les Arts
-
Un mort i un ferit després de xocar contra un arbre a la ronda Nord de València
-
Pepica, la dona de 89 anys de Picanya afectada per la dana, encara reclama tornar a sa casa
-
El metro que travessa l'Horta Sud no estarà operatiu el 21 de juny
-
Una escultura i la versió 'Amparito' de Tacho per a commemorar el centenari d''Amparito Roca'
-
Els bombers treballen per a apagar un incendi en un edifici de l'avinguda dels Tamarindes de València