Presó provisional sense fiança per a la detinguda per la mort d'un menor a Elda
Està investigada per la mort per asfixia del fill de la seua parella.
El Jutjat d'Instrucció número 2 d'Elda ha ordenat presó provisional comunicada sense fiança per a la dona detinguda per la mort del fill d'acolliment de la seua parella el mes d'agost passat. La detinguda està sent investigada pels delictes d'assassinat, denúncia falsa i simulació de delicte
Els delictes de denúncia falsa i simulació de delicte responen al fet que la dona va relatar en el seu moment un suposat assalt a la vivenda, que hauria acabat amb la defunció del menor, i, posteriorment, va presentar per escrit una denúncia. Els fets es van produir el 31 d'agost del 2017 quan, segons va explicar la investigada, ella i el xiquet baixaren al carrer i uns homes amb la cara tapada els van obligar a tornar a casa. Una veïna va trobar el menor mort i la dona, que estava embarassada, lligada amb contusions i una bossa al cap.
Declaracions i reconstrucció
No obstant això, durant la investigació, els agents van descartar l'existència dels agressors i van constatar les nombroses contradiccions realitzades per la detinguda, tant en les declaracions com en la reconstrucció dels fets, explica la Policia a través d'un comunicat.
Després de diverses gestions, la dona, de 31 anys, va ser detinguda quan eixia del seu domicili. Els agents van dur a terme l'entrada i el registre de dos immobles on s'ha intervingut diversa documentació que està pendent d'estudi.
Més llegit
-
Consulta les recomanacions d'Emergències davant de l'episodi de pluges d'este diumenge
-
Renfe permet canvis i devolucions gratuïtes pels viatges afectats per l’alerta roja
-
La Safor concentra les acumulacions més grans del temporal, amb més de 146 l/m² a la Font d’en Carròs
-
Consum multa Airbnb amb 64 milions d'euros per publicar anuncis d'allotjaments turístics sense llicència
-
Detenen a Alcossebre una dona reclamada pels Països Baixos per explotació sexual de menors
-
Carmen Serrano (CSIRT): “Per Nadal creix el risc perquè nou de cada deu ciberestafes són fraus amb compres per internet”