El PP recorre davant el TSJCV contra la denominació de Castelló de la Plana
D'aquesta manera segueixen avant amb el seu compromís de recuperar la doble denominació de la ciutat.
La portaveu del PP a l'Ajuntament de Castelló i candidata a l'alcaldia, Begoña Carrasco, ha anunciat que el seu grup ha interposat un recurs contenciós administratiu davant el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) contra la decisió del Consell i del govern municipal d'eliminar el topònim en castellà de la ciutat.
El termini per a presentar el recurs acabava ahir, 23 de maig, dia en què es va decidir acudir a la via judicial per a dur a terme el seu compromís de recuperar la doble denominació de la ciutat. Segons Carrasco, d'aquesta forma es podria tornar a dir "Castellón de la Plana i Castelló de la Plana, indistintament, tal com estableix i propugna la Constitució i l'Estatut d'Autonomia".
Després d'aquest recurs serà el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, el que comunique un nou termini, si escau, per a presentar els arguments i les raons corresponents.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Hugo Duro rescata un punt contra el Sevilla (1-1)
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit