El port d'Alacant suspén de nou el moviment de mercaderies per contaminació
Des de dissabte passat les empreses han fet parades intermitents però prolongades.
El port d'Alacant ha suspés els moviments de mercaderies que impliquen una emissió de partícules a l'atmosfera per l'augment de la contaminació, com ja va fer dimecres passat.
En un comunicat, l'Autoritat Portuària ha informat que s'ha activat el protocol per les altes concentracions, motivades per les condicions meteorològiques, que impedeixen la renovació de l'aire a la ciutat. De fet, s'han registrat pics de 330 micrograms de partícules quan la normativa preveu una mitjana diària màxima de 50.
Des de dissabte passat les empreses que treballen amb mercaderies al port d'Alacant han fet parades intermitents però prolongades. Es calcula que cada una de les empreses pot patir pèrdues de 6.000 a 20.000 euros diaris.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Carmen Prades tanca una ofrena de rècord amb un clar missatge de pau
-
Un Sant Josep cobert i amb alguns plugims en la meitat nord
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
El món faller obri la porta a una tercera sessió de l’Ofrena
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja