La Policia Local de València atén 451 intents de suïcidi des de gener
L'Ajuntament de la ciutat considera aquestes xifres preocupants i preveu organitzar formació específica per a agents i bombers
Que la pandèmia està afectant la salut mental de molts ciutadans és un fet sobre el qual hi ha consens. La Generalitat, de fet, acaba de nomenar el catedràtic de Psiquiatria de la Universitat de València, Rafael Tabarés, com a comissionat de la Presidència de la Generalitat en salut mental per a donar resposta als problemes derivats de la pandèmia. I aquest dimecres s'ha conegut que la Policia Local de València ha atés 451 intents de suïcidi des de principis d'any.
Es tracta d'unes xifres preocupants a parer de l'Ajuntament, que preveu oferir formació específica als agents i als bombers. El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha assenyalat que l'augment de casos "ha sigut significatiu des que va començar la pandèmia, que està afectant la salut de moltes persones".
Cano ha anunciat que treballarà conjuntament amb l'àrea de Sanitat de l'Ajuntament "per a afrontar aquesta difícil situació i oferir formació a tota la plantilla de la Policia Local i dels Bombers per a millorar l'actuació dels serveis d'emergència en aquests casos".
Més llegit
-
Almenys 32 morts i més de 700 ferits després de dos forts terratrémols a Veneçuela
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Una discussió veïnal en una urbanització de Dénia acaba amb un home mort
-
El València Basket, campió de la Lliga ACB per segona vegada
-
El foc de la Cremà posa punt final a unes Fogueres marcades per la intensa calor
-
Els menors de Foios planejaren atacar el seu institut inspirats en videojocs i massacres reals