La Policia investiga una violació en grup a una jove a València
Els fets, dels quals encara no es coneixen molts detalls, passaren suposadament dimarts a al nit.
La Policia Nacional investiga una violació en grup a València denunciada per una jove de 20 anys i que, segons la seua declaració, va ocórrer dimarts a la nit al barri de Patraix.
Fonts del cos han confirmat a À Punt que de moment no tenen més detalls, a banda del que ja ha apuntat la xica, i que estan intentant aclarir la veracitat dels fets. Ella ha contat als agents que, cap a les 22 hores del dimarts 16 de març, va ser drogada i agredida sexualment per diversos individus.
Posteriorment va auxiliar-la una dona, però el fet d'estar atordida quan va succeir tot complica la investigació. La traslladaren a l'Hospital Clínic, on va rebre atenció mèdica i els facultatius confirmaren que estava sota els efectes d'algun tipus de droga.
La Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Policia Nacional s'ha fet càrrec de la investigació, tal com avançava aquest dijous el diari Las Províncias i ha pogut confirmar posteriorment À Punt.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina