La policia d'Alacant rescata sis turistes d'una barca que s'afonava a la bocana del port
Les sis turistes han resultat il·leses.
La policia local d'Alacant ha rescatat una embarcació amb sis turistes a punt d'afonar-se. El succés ha ocorregut molt a prop de la bocana del port. Els agents han rebut un avís en què alertaven que una embarcació carregada de turistes tenia problemes.
Fins allí han acudit dues llanxes del servei marítim que han localitzat la barca avariada amb les turistes a pocs metres de l'entrada a les instal·lacions portuàries. Una de les embarcacions ha traslladat fins el moll de ponent les turistes, que han resultat il·leses. L'altra llanxa de la policia ha remolcat la barca per evitar que s'afonara.
Es desconeixen les causes de l'avaria, però tot apunta que l'embarcació anava sobrecarregada i aquest fet ha pogut generar els problemes.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura