La policia captura un gos llop que va atacar l'amo i li va provocar ferides greus en les dos cames
L’animal està al zoològic per a determinar si és salvatge, mentre que al ferit el van traslladar a l'Hospital La Fe
La policia ha capturat un gos llop que va atacar l'amo i li va provocar ferides greus en les dos cames. El dissabte 1 de febrer a les 13:30 hores, una patrulla de la Unitat Mediambiental (UMA) va rebre l'avís que en una finca del camí de Montcada hi havia un home que havia patit un atac d'un gos llop. En arribar-hi trobaren l'home subjectant la tanca d’accés a una parcel·la on hi havia diversos animals. L'home, de 29 anys i propietari del gos llop que l’havia atacat, patia molt de dolor i tenia mossegades greus en les dos cames.
Després d'assistir-lo l'ambulància, va explicar que la porta de la parcel·la no tancava bé, i que el gos estava dins solt, molt alterat i agressiu. A més, va indicar que la seua parella estava tancada en una caseta d'obra dins de la parcel·la per a evitar que l'atacara.
Els agents constataren que a la finca hi havia dos gossos llop solts, un mascle i una femella, i que el tancat del recinte era molt precari i no oferia “la seguretat necessària per a esta mena d'animals”. Atraparen el mascle i el traslladaren al zoològic municipal on es determinarà l'origen legal i la raça, per a comprovar si es tracta d'un animal de companyia o un animal salvatge de la família dels llops.
La parella del propietari va eixir de la caseta quan van atrapar el mascle i es va fer càrrec de la femella mentre traslladaven l'amo del gos, ferit en les dos cames, a l’Hospital la Fe.
Més llegit
-
Indonèsia posa fi a l’operatiu de recerca del xiquet valencià desaparegut després del naufragi
-
Els 27 donen llum verda a l'acord de lliure comerç entre la UE i Mercosur després d'adoptar les salvaguardes agrícoles
-
Feijóo admet que no es va assabentar de la dana fins poc abans de les 20:00 h, però manté que després Mazón el va informar "en temps real"
-
Avisos grocs pel ponent i temperatures a l'alça
-
Un valencià, entre els cinc presos espanyols alliberats per Veneçuela
-
Condemnen una alumna a sis mesos de presó per agredir la cap d’estudis d’un institut d’Alacant