La plataforma Indignats amb Renfe reclama "un servei de ferrocarril digne"
A la protesta han acudit diferents associacions i el diputat de compromís, Joan Baldoví.
La plataforma Indignats amb Renfe ha organitzat aquest dissabte una concentració a l'Estació del Nord de València amb el lema “Xiulem pel tren” per a reclamar "un servei de ferrocarril digne".
A la protesta han acudit diferents associacions i també el diputat de compromís, Joan Baldoví, que ha criticat la pèrdua del 40% de viatgers.
El portaveu de la plataforma, Samuel Martínez, ha explicat que l'actual servei de trens de rodalies té una doble problemàtica, "d'una banda està la falta de personal de Renfe i, de l’altra banda, les inversions, ja que en 2018 el 80% de les inversions es van destinar als trens d'alta velocitat, i només un 20% per al ferrocarril convencional".
L'anècdota del dia l'ha protagonitzat el mateix servei de rodalies, ja que un retard en els trens de les línies C3 i C6 ha provocat que membres de distintes associacions arribaren tard a la concentració.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Les pluges intenses provoquen inundacions puntuals a l’Horta Sud i la Ribera
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
Últimes precipitacions de la segona borrasca de la setmana
-
Reobrin el pont del mas de Sabater de Picassent després de la reconstrucció pels danys de la dana