La plantilla de Ford Almussafes afectada per l'ERTO conservarà el 80% del salari brut
Els treballadors pararan els dies 1 i 2 d'agost i 19 i 20 de desembre i mantindran el 100% de les pagues, vacances i antiguitat.
Els treballadors afectats pel nou expedient de regulació temporal d'ocupació (ERTO) a la factoria Ford d'Almussafes conservaran el 80% del salari brut i el 100% de les pagues, vacances i antiguitat.
Aquest és part de l'acord que la direcció de Ford Espanya i el comité d'empresa han pactat aquest divendres en una nova reunió per a negociar les condicions de l'expedient que afectarà tota la plantilla durant quatre dies. Així, els treballadors pararan els dies 1 i 2 d'agost i 19 i 20 de desembre i tindran les mateixes condicions que en expedients de regulació d'ocupació anteriors.
L'ERTO implicarà que Almussafes abaixe la producció diària de la factoria a 100 vehicles des del setembre. Això suposarà que 300 treballadors del torn de nit es recol·locaran en el diürn i en treballs del llançament del nou Kuga. La major preocupació del comité d'empresa és precisament què passarà després del llançament d'aquest nou model de vehicle.
Ara, el comité d'empresa i la direcció de la companyia es tornaran a reunir aquest dilluns, entre altres coses per a tractar aquest últim cas.
Més llegit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
L'Ajuntament de València convoca la junta local de seguretat per a abordar el problema dels trens
-
Pólvora, música i llum per a coronar el Chaplin que crida a la pau des de la falla municipal