La planta potabilitzadora del Realon, a Picassent, para 24 hores per obres de millora
Les actuacions no afectaran el subministrament a València i l’àrea metropolitana, que estarà garantit mitjançat depòsits de l’estació.
L’Ajuntament de València, a través d’Emivasa, durà a terme aquest dissabte les obres de la segona fase del projecte de rehabilitació dels filtres de la planta potabilitzadora del Realon, ubicada a Picassent, a l’Horta Sud. Es tracta d’una intervenció que obligarà a tancar l’estació durant 24 hores.
Segons informa el consistori, el subministrament a València i l’àrea metropolitana quedarà garantit a través dels depòsits de compensació del Realon i, amb l’objectiu de minimitzar l’afecció al servei, l’execució de l’obra s’ha planificat un cap de setmana d’agost, quan el consum aconsegueix els seus nivells més baixos.
La previsió és que la planta potabilitzadora estiga “en sec” des de les 16:00 hores del dissabte fins al tram comprés entre les 15 i les 23 hores del diumenge.
Més llegit
-
Baixen les màximes, puja la humitat i es manté la sensació de basca
-
Declarat un incendi en una nau industrial de Manises
-
Pacients de la unitat de trastorns de la conducta alimentària de La Fe reclamen tornar a l'hospital, d'on foren desallotjades després de l'incendi
-
Educació destina més de 76 milions d’euros per a ajudes de menjador a més de 150.000 alumnes en el curs 2025-2026
-
Els secrets del retaule més important de l’art valencià, en un llibre
-
Un ciberatac paralitza l'Ajuntament de la Vila Joiosa i fa treballar a mà diversos dies