Els pilots d'Air Nostrum convoquen una vaga per al final de novembre
El sindicat denuncia el desviament de rutes a terceres marques de la companyia.
El Sepla, el sindicat de pilots, ha presentat aquest dijous la convocatòria d'una vaga per als dies 23, 26 i 30 de novembre dels pilots d'Air Nostrum. Els pilots acusen la companyia valenciana de desviar la producció a altres aerolínies dels mateixos propietaris, posant en risc el futur i les condicions de treball.
El sindicat denuncia que Air Nostrum està cedint, des de fa uns mesos, rutes que operava per a Iberia Regional a altres aerolínies com Canary Fly, DAT, DOT i Fly Compass. El Sepla considera que el desviament de rutes a terceres marques del mateix grup empresarial “amaga un buit de contingut de producció” i una “precarització de l'ocupació”.
Des de la secció sindical de Sepla indiquen que aquesta estratègia era similar a la de Binter Canarias, “que va acabar quasi desapareguda mentre altres aerolínies del mateix grup es quedaven amb els avions i la tripulació”.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang