Pedro Sánchez fa balanç en roda de premsa de set mesos de govern
El cap de l'executiu espanyol compareix a la Moncloa
El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, compareix aquest divendres en roda de premsa al Palau de La Moncloa per a fer balanç dels primers set mesos al capdavant de l'executiu. La roda de premsa arriba una setmana més tard del convuls Consell de Ministres de Barcelona, i un dia després que el Senat haja vetat la reducció dels objectius de dèficit del govern espanyol.
La roda de premsa de Sánchez segueix la tradició dels seus predecessors. Es preveu que l'11 de gener el Consell de Ministres es torne a reunir. En aquesta reunió podria aprovar-se el projecte de pressupostos generals de l'Estat, ja que Sánchez ha anunciat que la seua intenció és dur-los al Congrés a mitjans de gener.
Més llegit
-
Un accident obliga a tallar dos carrils de l'A-7 a Manises i causa 14 km de retenció en direcció a Alacant
-
El jutjat cita com a imputat l'edil de Vox de València denunciat per entrar sense permís a la seu del Sindicat d'Estudiants
-
Tavernes de la Valldigna es concentra este divendres contra les dos agressions comeses durant les festes
-
El 87% dels xiquets valencians de menys de 14 anys està en alguna xarxa social
-
Pérez Llorca anuncia un acord amb els bombers forestals que contempla 15,4 milions per a millorar salari i plantilles
-
Els projectes residencials sobre sòl públic destinaran almenys el 50% a vivenda protegida