Les parades en Metrovalència tornen aquest divendres
La primera es produirà de les 19:00 h a les 21:00 h.
Les parades en Ferrocarrils de la Generalitat (FGV) tornen aquest divendres per a prolongar-se durant quatre dies consecutius, fins dilluns. La primera parada es produirà de les 19:00 h a les 21:00 h.
Les parades que realitzen de forma unitària els quatre sindicats majoritaris, UGT, CCOO, SIF i SCF, finalitzen el 29 de gener i, mentrestant, continuen negociant amb la direcció de l'empresa en unes reunions que continuaran la setmana que ve.
Des d'aquest divendres i fins dilluns, hi haurà cinc parades en diferents trams horaris, que inclouen el servei nocturn que presta Metrovalència les nits dels caps de setmana.
Per la seua banda, SIF ha manifestat que prolongarà les parades en solitari per "la falta de negociació i el menyspreu" de la direcció d'FGV i del govern valencià cap a Intersindical Valenciana, en deixar-la "al marge" de les negociacions amb altres sindicats.
Més llegit
-
Mazón demana personar-se en la causa penal que investiga la gestió de la dana
-
Troben un motorista mort en una zona de vegetació sis dies després de desaparéixer a Saix
-
El cap dels bombers forestals d'Alzira qüestiona que Basset ignorara la retirada del cabal del Poio: "Em costa de creure"
-
L'exalcalde d'Agres Josep Manuel Francés s'enfronta a tres anys de presó per cobrar "indegudament" el sou
-
Un bebé queda ferit al Pinós per la mossegada d'un gos
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes a les portes de la Setmana Santa