La Pamela de la Marina de València, víctima d’un acte vandàlic
L’escultura, obra de l’artista valencià Manolo Valdés, mira al port de València des de l’any 2018
En aquest lamentable estat ha despertat aquest diumenge la Pamela a la Marina de València, que ha sigut víctima d’un acte vandàlic la nit d’aquest dissabte. Després de tindre coneixement dels fets, la Marina de València netejarà les pintades i revisarà les càmeres de seguretat per a identificar-ne els autors. A més, aquest dilluns interposarà la corresponent denúncia.
L’escultura, obra de l’artista valencià Manolo Valdés, llueix a l’esplanada del magatzem número 2 de la dàrsena valenciana des de l’any 2018, quan Fundació Hortensia Herrero la va cedir a la ciutat. La peça va ser traslladada al lloc actual després de resultar guanyadora en una votació popular entre les sis peces de Manolo Valdés que es van exposar de forma temporal a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València.
Més llegit
-
Complicacions a l’A-70, a Alacant, per l’incendi d’un vehicle en la via
-
L'artista faller Chuky es retira: "Per motius emocionals, laborals i econòmics necessite parar"
-
El vent dona una treva al matí i torna amb força a la vesprada, amb avís groc a les comarques del nord
-
El temporal de vent deixa ratxes de fins a 143 km/h a Castelló i obliga a fer desenes d’actuacions
-
Comença la vaga indefinida del personal de terra de dotze aeroports, inclosos València i Alacant
-
Llorca anuncia mesures per a pal·liar l’impacte de la guerra de l’Iran: una nova línia de crèdit de l'IVF o ajudes als autònoms