Operaris de l'112 i l'agència valenciana d'Emergències declararan per la causa de la dana
Entre el 2 de juny i el 3 juliol està previst que continuen declarant els familiars de les víctimes mortals
Treballadors de l'112 i de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències (AVSRE) declararan durant el mes de juny com a testimonis davant de la jutgessa de Catarroja (Horta Sud) que instrueix la causa penal sobre la dana del 29 d'octubre. Segons el calendari de declaracions testificals facilitat este dimecres pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, entre el 2 de juny i el 3 juliol està previst que declaren, a més de familiars de víctimes mortals, dotze persones que majoritàriament són treballadors dels serveis d'Emergències.
El 2 de juny declararà una catedràtica de Geografia Física de la Universitat de València en qualitat de perit, mentre que l'endemà passat parlarà una operadora de comunicació d'Emergències i el 6 de juny serà el torn d'una tècnica superior d'Emergències.
El 10 de juny declararà davant de la instructora el cap de la Unitat d'Anàlisi i Seguiment d'Emergències; el 12 de juny ho farà un treballador d’Ilunion en Emergències; i el 17 de juny atestarà una cap de Servei d'Emergències.
El calendari fixat recull també la declaració com a testimonis d'un tècnic mitjà de Protecció Civil (19 de juny), d'un cap del Servei d'Emergències (20 de juny), d'una coordinadora de Recursos i Protecció Civil (25 de juny) i de tres treballadors més d’Ilunion en Emergències (27 de juny, 1 de juliol i 3 de juliol).
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Investiguen un possible vessament al riu Magre, on han eixit peixos morts surant
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Així són les vivendes prefabricades per a famílies afectades per la dana
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec