Onze detinguts per estar implicats en l'assassinat d'un home a Elx a l’agost
Quatre han ingressat en presó perquè el jutge els considera coautors del crim, mentre que tres han quedat en llibertat per encobrir-los
La Policia Nacional ha detingut onze persones per estar suposadament implicades en la mort d’un home de 44 anys a Elx, en una casa de la pedania de Daimés, després d’una festa d’aniversari. Dels onze arrestats, quatre han ingressat en presó, segons avança este dissabte el diari Información.
Els fets van passar a finals d’agost. Després de la festa, hi va haver una discussió i la víctima va rebre diversos tirs a la porta de sa casa. Com a conseqüència, i després de diverses setmanes d’investigació, la Policia Nacional ha detingut onze persones, set de les quals van passar a disposició judicial.
El jutge va ordenar l’ingrés en presó de quatre d’elles perquè les considera coautores del crim, i pel que fa a les altres tres, han quedat en llibertat com a presumptes encobridores de l’assassinat.
La causa continua oberta i el jutge manté el secret de sumari. Entre els detinguts està el presumpte autor del tiroteig i l’exdona de la víctima.
Més llegit
-
La retenció a l'A-3 a Requena, procedent de Madrid, arriba als 10 km en les últimes hores de la operació tornada
-
El sol dona pas als núvols des d'este dimarts
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
La tripulació d’Artemis ja és la que ha viatjat més lluny en l’espai i i s’acosta al moment de pèrdua de comunicacions
-
Entre la borrasca atlàntica i l'anticicló europeu
-
La majoria de la població canadenca creu que cal considerar l'adhesió a la Unió Europea