Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES MIGDIA
Ara en la ràdio
CADENA DE VALOR (reemissió)

Les obres en diversos punts de tres de les autovies principals poden complicar el trànsit al llarg de la jornada

Els treballs a l’A-7 i l’AP-7, així com a l’A-3 obliguen a tallar alguns carrils en certs trams i poden causar retencions, especialment en hores punta

Tram de l'autovia A-3, a l'altura de la Foia de Bunyol, a pocs quilòmetres de l'enllaç amb l'A-7 / DGT

Les obres de manteniment i millora de la xarxa viària valenciana que han començat este dimarts poden complicar el trànsit en diversos punts de tres de les autovies més importants que vertebren la Comunitat Valenciana. A l’A-3, que uneix València amb el centre de la Península, les obres de millora en punts de la Foia de Bunyol i el Camp de Túria causaven retencions a primera hora del matí, mentre que les intervencions a l’A-7, a Alcoi i Sagunt, tallen un dels carrils.

El trànsit dens es repetia a l’AP-7, en diversos trams de la Ribera Baixa i la Safor, on hi havia alguns carrils tallats. Es tracta d’obres de millora que obliguen a circular amb precaució i, en alguns moments de la jornada, poden generar cues.

És el cas de l’autovia A-3, on els treballs a l’altura de Bunyol i el polígon de Riba-roja de Túria provoquen algunes retencions, en els dos casos en sentit València. També cal extremar la precaució a Caudete de las Fuentes, en els dos sentits, perquè hi ha obres. De fet, en sentit Madrid hi ha un carril tallat.

Pel que fa a l’autovia A-7, es pot alentir el trànsit en direcció a València en diversos trams de la calçada. Hi ha obres entre Xeraco i Tavernes de la Valldigna, a l’altura de Benicull, així com entre Llaurí i el Romaní. La mateixa situació es repeteix en els dos sentits a l’altura del Pilar de la Foradada, al Baix Segura, on hi ha un carril tancat en direcció a Alacant.

Una altra de les vies que més volum de trànsit suporten, l’A-7, manté un carril tancat en direcció cap al sud tant a l’altura d’Alcoi com de Sagunt.

També et pot interessar