Directes
Ara en la televisió
EL FINAL D'UN IMPERI
Roda de premsa ple del Consell

Nules lluita contra l'assetjament escolar

Els col·legis de la ciutat acullen una campanya de consciènciació sobre un problema que a Espanya afecta 1 de cada 5 estudiants.

Nules lluita contra l'assetjament escolar

A Nules, a la Plana Baixa, ha arrancat una campanya de conscienciació contra l'assetjament escolar. L'exjugador de bàsquet Iñaki Zubizarreta, i el cantant i raper El Langui han ajudat a difondre el missatge que cal trencar el silenci i denunciar el bullying.

Es tracta d'una campanya de conscienciació contra l'assetjament escolar adreçada a estudiants de tercer cicle de primària i l'ESO, pares i mares i professorat. Els donen ferramentes per a fer front a aquestes accions i fer visible el problema a què s'enfronten dia a dia 1 de cada 5 estudiants als centres escolars d'Espanya.

El president de la plataforma “No a l'Assetjament Escolar”, Javier Pérez, assegura que “es pot solucionar i evitar, però es cosa de tots”. “Per això estem en centres com el de Nules, perquè aquests xics i xiques es consciencien i sàpien que tots tenen una responsabilitat quan un alumne és maltractat”, ha afegit.

Una realitat que l'exjugador de bàsquet, Iñaki Zubizarreta, ha volgut donar a conéixer des de la seua experiència quan era un xiquet d'onze anys.

L'actor i cantant El Langui, qui lluita contra l'assetjament amb un videoclip que ja s'ha fet viral amb 15 milions de visualitzacions, també ha estat present a Nules i ha llançat un missatge directe a aquells que callen i en són testimonis, perquè “només ells aconseguiran trencar el cercle de l'assetjament escolar”.

Les jornades es completen amb el programa Agent Tutor, on els agents de policia intervindran a les escoles per a previndre i donar-los consells sobre com han d’actuar en aquestes situacions.

També et pot interessar

Veure totes les activitats